Després de finalitzar totes les tasques
previstes per la fase 1 del pla de treball cal fer-ne la valoració:
INDICADORS D’AVALUACIÓ:
|
|
DEL RESULTAT:
|
DEL PROCÉS:
|
-La informació recollida és adequada (en quant a
quantitat i qualitat) a les necessitats dels docents. (MOLT/BASTANT/POC/GENS)
-Les conclusions acordades permeten iniciar la
revisió/reformulació del material. (MOLT/BASTANT/POC/GENS)
|
-Permissivitat dels docents per entrar a observar a les
seves aules. (MOLTA/BASTANT/POCA/GENS)
-Els instruments d’avaluació utilitzats permeten
recollir informació necessària i útil. (MOLT/BASTANT/POC/GENS)
-Les diverses activitats/actuacions planificades per a
la recollida d’informació (activitat a, b, c i d) són útils i viables. (MOLT/BASTANT/POC/GENS)
-Les diverses activitats/actuacions planificades per a
la col·laboració/treball conjunt entre docents (activitat d) són útils i
viables. (MOLT/BASTANT/POC/GENS)
-Els registres/informes fets són útils per a
l’exposició/transmissió de la informació. (MOLT/BASTANT/POC/GENS)
|
Es pot concloure, doncs, que la fase 1
s’ha portat a terme seguint estrictament el pla de treball i que ha estat
favorable fer-ho així de tal manera que no ha calgut introduir canvis
significatius podent determinar el pla de treball com a una bona planificació,
realista i contextualitzada. Només podria modificar-se el tipus d’observació de
l’activitat C) passant de ser no participant a participant per evitar el risc
de desnaturalitzar la situació observada, tot i que també cal dir que els
moments d’esbarjo són difícils d’observar de manera participant perquè és el
moment en què els alumnes estan sols sense la presència de professors, és a dir
que la línia d’observació participant o no participant en aquest cas seria molt
fina perquè tot i escollir el tipus participant, es quedaria bastant al marge
de les actuacions dels alumnes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada