INDICADORS D’AVALUACIÓ:
|
|
DEL RESULTAT:
|
DEL PROCÉS:
|
-El material curricular final incorpora diferències
respecte del material inicial en quant al treball de l’autoconcepte i
l’autoestima. (SÍ/NO)
-El material final s’adequa amb la informació
(característiques i necessitats dels adolescents) recollida a la primera
fase. (MOLT/BASTANT/POC/GENS)
|
-Implicació per part dels tutors de 3r d’ESO. (MOLTA/BASTANT/POCA/GENS)
-El sistema de comunicació/trobada emprat entre el
docent de l'assignatura optativa i la resta de tutors és fluït. (MOLT/BASTANT/POC/GENS)
-Les diverses activitats/actuacions planificades per a
la col·laboració/treball conjunt entre docents (activitat b) són útils i
viables. (MOLT/BASTANT/POC/GENS)
-Les sessions de treball individual del docent de l'assignatura optativa permeten concretar i fer efectius els canvis en el material.
(Sí/NO)
|
Valoro positivament aquesta fase tot i
que considero que vaig tenir més facilitats per desenvolupar les tasques de la
primera. En aquest cas, la situació dels professors m’ha dificultat la feina
tant amb ells com en el moment de sentir-me còmode elaborant les parts
individuals del material. No obstant, s’han acomplert tots els objectius i la valoració
final és positiva.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada