diumenge, 3 de març del 2013

LA MEVA DEDICACIÓ AL CENTRE


El meu calendari / horari del pràcticum II està molt condicionat pel calendari / horari de docència de l'assignatura optativa. Així doncs, el meu període de pràctiques s’estén des del 4 de març al 26 d’abril si no hi ha cap imprevist. Com que he hagut de fer les hores de pràcticum molt a l’inici del semestre per qüestions del calendari de la temàtica del projecte, al final del pràcticum I ja vaig començar a perfilar el pla de treball i he hagut de fer el diari de pràctiques a mà durant un bon període de temps fins que no hem obert els blogs, per això ara actualitzo les entrades amb la data real en què jo vaig fer la sessió de pràctiques i el diari a mà.  

Així doncs, he hagut de fer coincidir el pràcticum amb les hores de docència de l'assignatura optativa que m’interessa tractar segons el meu projecte, per tant, m’interessava poder realitzar la fase 1 i 2 abans de l’inici de la docència (2 d’abril) de l'assignatura al qual he de fer classe (fase 3). A més, la optativa té docència els dimarts i dimecres, per això hi ha setmanes que només vaig al centre dos dies, depenent el què necessito veure/fer per seguir el meu projecte.

Així doncs, el meu horari oscil·la entre les 8:00h i 14:30h (depenent de les tasques a fer) repartit en els següents dies:

FASE1: 5, 6, 12 i 13 de març
FASE2: 18,19, 20, 21, 26 i 27 de març.
FASE3: 2, 3, 9, 10, 16, 17 i 23 d’abril.
FASE4: 24 i 26 d’abril.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada